Friday, February 2, 2007

Quizz night


Ha ... danas je bilo predobro. Isli smo nakon sastanka svi u Booksu na quizz night. Sretna sam izvjestiti da smo iako pocetnici nasli smo se na 4 mjestu, i kako kolega Glog kaze, zeljezna medalja je i dalje medalja;) Najdraza pitanja;) 1.Koji bendovi sviraju u filmu nebo iznad Berlina- Kuhta- ako nije plavo i nema 12 zutih zvjezdica na sebi , onda me ne zanima 2. Koja pop diva iz 80 ...bla,bla,bla nesto- Branka- stavi Cyndi Luper ona je bila diva, a nakon 80 karijera joj je umrla(ovo je bilo cak i tocno). Impresivni shit- Ivana koja zna dusicne baze DNA- ja se ne bi sjetila TCGA da me jebes, Julia koja zna kompozitore soundtracka za filmove, kome je Janice Joplin pusila i u kojem hotelu, Glog koji cita Zarez i zna sve njegove kolumne i njegovo ekstenzivno gledanje South Parka koje nam je svima pomoglo. We sucked u - izmedju kojih otoka se nalazi Silba- who cares?, tko je napisao novi futuristicki roman o konc logorima i hrvatskoj krscanskoj vlasti- mislim Ivo Bresan - od kada on pise? Sangaj je najveca luka , a ne Hong Kong(ali Hong Kong izvozi Barbike, they had their data wrong), Hrvatska ima 122 grada- opet who cares?, sjebala sam Vidovdanski Ustav rekla sam tocan dan i tocnu godinu, ali ne i mjesec-zbunila me sestosjecanjska diktatura, pa sam rekla 28.01.1929, a ne 28.06.1929., odsada pratim sve pravoslavne blagdane
Znali smo- da je u Kazahstanu pao zuti snijeg-Borat rules!, da je Mesa Selimovic napisao Dervis i Smrt(a.k.a. Biblija lektire 4 srednje), Polansky snima Pompeje(it was a wild guess but it was worth it)
Uglavnom slijedeci petak smo opet tamo i da igra se za pare, svako da 10kn, 5 igraca po ekipi, the winning team uzima sve pare iz lokala. Idemo;)

2 comments:

Unknown said...

ma bavomaji moji :)

branka, ajde daj neku drugu anketu... znam da trece koli nije jos sluzbeno gotovo (JULKA, OVO NA TBE CILJA!!!!!!!!) ali ova anketa je fakat like soooo last year!

Jules said...

I remember you well in the Chelsea Hotel,
you were talking so brave and so sweet,
giving me head on the unmade bed,
while the limousines wait in the street.

Those were the reasons and that was New York,
we were running for the money and the flesh.
And that was called love for the workers in song
probably still is for those of them left.

Ah but you got away, didn't you babe,
you just turned your back on the crowd,
you got away, I never once heard you say,
I need you, I don't need you,
I need you, I don't need you
and all of that jiving around.

I remember you well in the Chelsea Hotel
you were famous, your heart was a legend.
You told me again you preferred handsome men
but for me you would make an exception.
And clenching your fist for the ones like us
who are oppressed by the figures of beauty,
you fixed yourself, you said, "Well never mind,
we are ugly but we have the music."

Ah but you got away, didn't you babe,
you just turned your back on the crowd,
you got away, I never once heard you say,
I need you, I don't need you,
I need you, I don't need you
and all of that jiving around.

I don't mean to suggest that I loved you the best,
I can't keep track of each fallen robin.
I remember you well in the Chelsea Hotel,
that's all, I don't even think of you that often.