Friday, February 9, 2007

International Debate Academy Slovenia- Slovenj Gradec- 2005

Mjesto radnje: Grad u Sloveniji (oksimoron)

Kada: 19.11.-26.11.2005
Tko: Strani treneri iz: Singapur, Hong Kong, Ujedinjeno kraljevstvo(jesam rekla točno,jel' jesam Jules?), SAD, Južna Koreja, Srbija i Crna Gora, Nizozemska(Maja Nenadović- a.k.a Nenadović land), Slovenija
Koga smo sve vidjeli: Slovence(surprise,surprise), Estonce, Poljake, Srbe, Ukrajince, Rumunje, Ruse, Amerikance, Slovake, Česi, Makedonci, Bosanski konobar(morala sam ga spomenuti-vis major), Hrvati(ja i Ivan Jelen koji me je dovezao tamo-kojemu se ovim putem zahvaljujem-BTB Ivane)
Šta se radilo: mmmm...svašta
Debatne radionice i seminari
Debatne radionice bile su podijeljene u tri kategorije. početnici, srednji i napredni.
Debatni dril vrijedan svakog uloženog eura(100 da budemo točni). Znam razliku između redefintion i counterpropsala, whoopi!!! Te praxtice debate koje su bile izvrsne(never lost a single one)
Tulumi
Standardna ekipa koja se sastoji od zlih starijih debatanata koji se međusobno druže i piju, sa povremenim izletima Maje Nenadović i Branke Marušić u stvarni svijet tako da komuniciraju sa bosanskim konobarom(koji btw radi u sva tri kafića u gradu), i organiziraju kitch party u «koktel» baru uz primjeren izbor , kako bi naš prijatelj Mladen iz Bosne rekao, narodne glazbe(Ceca,Jeca i ine) dok mladi nadobudni debatanti iz drugih krajeva pokušavaju alkoholom zaboraviti gdje smo ih doveli, ali ne uspijevaju 1:0 za domaće.
Turnir
Starom prokušanom metodom debatiraj s domaćinom , to sam i uradila. Velika pusa Črtu(kojem sada moram pisati domaće zadaće jer studira hrvatski), došli smo do polufinala(gdje zli sudac Joe Zomppetti- Glog i Keller mogu u ovom trenutku kimnuti glavom i reći a tko drugi) nas osujeti za finale.Ja i Črt u prvih deset govornika(on deveti i ja osma).
Trachevi
As if!


p.s.Does this picture make me look drunk?

2 comments:

Ivan said...

Not more than usuall, dear...

ifdebate said...

pridruzi se na facebooku nama www.facebook.com, imamo cak i grupo, I got drunk with Branka