Sunday, January 21, 2007

Tulum

Ovom prilikom sam htijela samo podjeliti jedan detalj koji mi se dogodio na tulumu. Posto sam htijela obiljeziti cetvrtu rundu sa prikladnom sund pjesmom(posvetiti je), a najprikladnija mi se ucilnila "Mini suknja" pri pustanju ranijespomenute pjesme, pristupila mi je osoba koju necemo ovdje imenovati-jer-ja-vec-dovoljno-pricam-o-toj-osobi-po-mjestima- gdje-ne-bi-trebala-(ha?-get a life) da ugasim to posto ima ljudi koji su tu iz HVIDR-e i koji ne vole takvu vrstu glazbe. Ja ne bi imala nista protiv te cinjenice da sat vremena ranije nije bila pol-satna-sesija Riblje Corbe , sa milozvucnim glasom Bore Corbe koji u pjesmi "Tko te ljubi dok sam ja na strazi" izrice stihove "rado ide srbin u vojnike" koja nije uzbudila nacionalne duhove, ali "mini suknja dobro ti stoji, nosi je stalno, mini suknja stoji ti maksimalno" budi izricit bijes. Kontradikcija? I say so. Ili to ili jednostavno nerazumjevanja prave artisticke vrijednosti sunda.
p.s.dragi moji Nedjeljko Bajic Baja- Bosanac

Bora Corba-dekalirani radikal vs. Nedjeljko pjevac iz Bosne
Da Nedjeljko u igri "spot the osoba koja najvise osujecuje hrvatsku samobitnost" wins. To je logicna konkluzija. U kratko. Ako vam Baja smeta, onda Boru ne tolerirajte.

No comments: