Monday, January 29, 2007

Demant demanta

Branka, obraćam ti se kao nezavisnom i cenzurom neopterećenom glasu naroda sa molbom da objaviš ovaj odgovor na Franov demant.Sviđa mi se ova titula;)*

Ah da, the mighty "mrežni gospodar" Fran je shvatio da postoje i drugi blogovi na kojima se mogu objaviti tekstovi i neka od mojih malobrojnih djela pa je požurio demantirati skoro sve navedeno u tekstu...

Pa da se malčice osvrnem na taj demant, pasus by pasus:

1. Bit i svrha bloga je ne imati neki kriterij pri odabiru članaka, osim ako nije riječ o najobičnijem, ničem-korisnom i neduhovitom smeću. Daleko od toga da je moj članak savršen, dapače, bliži je gore navedenim opisima, ali po autorovom skromnom mišljenju zaslužio je barem necenzurirano objavljivanje. Pa onda pljuj po njemu narode.

2. što se tiče reklame samog sebe - kriv sam. Can you blame the guy for trying? A po pitanju neukusa mislim da su Franove tvrdnje o intimnim vezama sa A. Jolie i J. Anniston puno bliže toj definiciji. Toliko je uvjerljivo da ni The Sun to ne bi objavio.

3. Optuživati me da rangiram članice kluba po kriteriju "oku ugodnih" je neutemeljeno što će pažljivi čitatelj odmah uočiti. Niti sam takvo što učinio niti mi isto pada na pamet. Sve članice kluba gledam prvo kao inteligentne & zabavne osobe, a činjenica da su pritom i oku ugodne ne bi promakla ni stevie wonderu (iako se čini da Franu umalo jest stoga zaključujem da je ili ped... ispričavam se, homoseksualac, ili je vrijeme da ode na stručni pregled vida). A što se tiče nabrajanja istih, naveo sam samo one koje su redovito dolazile na PROŠLOGODIŠNJE debate. A sam tekst u cijelosti je posvećen novim članicama te smatram da se stoga ne moraju osjećati izostavljenima.- Fran je krao moje naočale na svjetskom*

4. Još jednom primjećujem da Fran nije pažljivo čitao tekst, tim više što je ovaj dio čak i prošao njegovu cenzuru. Ipak, po treći puta za Frana (jer nekima treba više):" Does that text look like I give a damn?"

5. Ovdje je očito riječ o nepoznavanju logike (što začuđuje, tim više jer znamo tko je Franu bio profesor logike - neki su, izgleda, beznadni slučajevi). Naime da je većina Židova stvarno smatrala da im je došao Mesija ne bi ga pribili na križ. A to kako su se obračunavali sa, po njihovom mišljenju, lažnim mesijama je njihova stvar. U vezi s informacijom o broju žena u životu D.H. priznajem da ih je ovaj možda brojčano i imao više. Ono što je bitno jest, da svih 23 zajedno nemaju tu inteligenciju, duhovitost i elokventnost jedne (bilo koje) naše članice. Toliko o tome tko gleda svoje kolegice kao brojeve (90-60-90), a tko kao osobe.

6. I za kraj ono besramno laganje o intimnim vezama sa A. Jolie i J. Anniston - ako pod intimnu vezu Fran smatra status kućnog ljubimca na razini zlatne ribice, onda u redu. Inače, kad smo kod kućnih ljubimaca već, načuo sam da Brad Pitt ima dvije ovce koje se zovu Angie i Jenny što objašnjava određene Franove zablude.

I, umjesto zaključka mala poruka svima onima sklonim cenzuri: " Prvo objavi, a onda kritiziraj tekst - I, for start, don't mind."

*Brankini komentari
p.s.decki a thought ja kazem mjesto i onda imamo celebrity debate death match,ha,ha?

2 comments:

Unknown said...

hebote, ovđe se nešto kuh(t)a.

može radije hrvanjeu blatu, a ne celebrity debate death march? pliz, pa možemo i zarađivati na prodaji karata.

Ivan said...

da odmah nešto rasčistimo - ako će netko zarađivati na franu & mojoj plemenitosti, it's gonna be us. Čak ću mu dati i do 30% ukupnog dobitka