Sunday, January 21, 2007

Hrana

Ovako prvo i osnovno velika pohvala na dorucku, bio je okrepljujuci, ono sta je bila velika zamjerka je da nije bilo dovoljno jureka. Dajte nam MESA!!!!! Nismo se trudili dve godine da Niku preobratimo sa vegetarijanstva da nam dajete zeljanice, sirnice i pitu od jabuka(koja je jos najbolja od ne-mesnih stvari). Za slijedeci put molimo vise Jureka i Duvanjske. A ne da krademo jureke i poskrivecki ih jedemo u mracnim kutevima pravnog fakulteta dok se zla cistacica dere na nas da smo svinje. Mislim da ce ovaj apel biti prihvacen, posto osoba koja je sama organizirala hranu je ostala bez nje zbog a)gladne kohorte debatanata
b)nedostatka velike kolicine hrane da ih nahrani

5 comments:

Unknown said...

samo nek se zna da ja NI JEDAN jurek nisam dobila na ovom turniru... :(

Fran said...

tak ti i treba kad si veganac ;)

Unknown said...

ma koji veganac?
ja tu pokusavam izaci na pravi (mesni) put, tu me zezas, a baric me sikanira!!!!

ifdebate said...

Tako je!Mesa za sve i svakoga!

Jules said...

NE! Mesa za vas svinjoždere, da mi ne požderete opet sve ne-svinjaste stvari. Više mes'ne, al ne manje zelja i jabuke i sličnih finih stvari - njih ostavite meni. Gladan sudac - nedobar sudac. >:(