Sunday, March 18, 2007

IV kolo the motions

Prvo zahvalila bi se svima na predivnom turniru, na hrani koju nisam ni okusila(posto je nije bilo) te na nepostojanju zvucnika (iako sam ih molila), te tocnosti . Ali prijedjimo sada na ljepse stvari.. Motions..
prvo i osnovno znam da kasnim , ali moj defektni fotoaparat(kartica) sere cijelo jutro tako da sam tek sada uspijela nesto skinuti s nje i staviti par slikica.

Motions:
1. THW impose stricter gun control in the USA
(najdraza mi je bila izjava u jednoj debati definicija firearms= is not a knife-ha? zasto si ljudi dozvoljavaju nekada te stvari kada znaju da cu ja to saznati and make it public, isto tako glavni evidence Columbine- mastovitost je imala PMS 1 rundu ha ? )
2.THBT government should stop subsidizing universities
(mi smo se nasli u nekoj rundi u kojoj se nije znalo ko' pije , ko' placa , ko bi tu koga, kako, odakle , dokle, soba 5 je bila u Zoni sumraka tu rundu. Vjerujte mi)
3.THW leave Iraq
(having a guy that looks like Jesus in your team helps when in a need of divine intervention- thank you lord, really thank you - naravno vec prozvakani case debatiran milijun puta came in handy ;)
4.THBT children's obesity is parental maltreatment
(nakon prvog WTF cu ja sada reci ovdje- Tvrtko je imao ingenioznu ideju o culturi jedenja kombiniranu sa mojim drzava te vara i ti si zrtva + ketchup je povrce za americku vladu - tako da smo se izvukli, mada moram priznati da smo bili vrlo blizu tome da izadjemo sa nekim comedy actom o maloj debeloj djeci koja to zasluzuju, ali fakat jako blizu)

No comments: