Tuesday, March 6, 2007

Interni poredak In Flagranti-a nakon Novice turnira

Podsjetnik svima- bodovanje se proteze od Masters turnira kao pocetne tocke kroz cijelu HADL ligu i ukljucuje EUDC i WUDC.

Timovi:
IF SO- Borna i Daina 22 boda i 1 pobjeda
IF KS- Valerija i Ariel 16 bodova i 1 pobjeda
IF GR- Ivana i Ines 12 bodova i 1 pobjeda
IF KK- Vilko i Filip 11 bodova u 1 pobjeda
IF MJ- Nika i Branka 10 bodova

*fascinantna cinjenica i nakon 4 turnira IF MJ se drzi u prvih 5

Govornici:
1.Valerija 902 boda
2.Ariel 671 bod
3.Borna 545 bodova
4.Daina 536 bodova
5.Branka 532 boda

Suci:
Branka- 17 bodova i 2 finala
Luka Keller- 8 bodova
Nika- 7 bodova i finale
Vilko- 6 bodova
Lea- 5 bodova i finale

5 comments:

Unknown said...

zasto sam ja ostali sudci, i zasto sam prijavljena da sudim IV kolo?

ifdebate said...

zato sto si se prijavila u subotu kada si rekla da(i posto ti jos nije sigurno sa Izraelom-navodno vam se tip ne javlja), a ostalo si zato sta se ne kvalificiras za Europsko, a Independent idu na Europsko samo ne pod Zagreb ili Zagreb Law posto nisu studenti niti jedne institucije ove akademske godine 2006/2007

Unknown said...

o.k.
mislila sam da sam ti javila, ali ocito nisam, sorry, moj zaheb. u izrael idem 12. a vracam se 19., tako da na zalost ne mogu sudjelovati.
ako netko ima nekih zelja, neka mi kaze sad.

Fran said...

komadic bombasa samoubojice ako slucajno prisustvujes kakvome "eventu" u kojima isti pucaju od smijeha ili drugih stvari (samo sastruzi sa poda ili tako nesto)

Unknown said...

fran, duso, zbog ovako ljubaznog komentara, tebi cu i cjelog bombasa samoubojicu donjeti. nadam se samo da nece nastradati u prijevozu, tako da ga dobijes finog, citavog i nadobudnog :)