Wednesday, March 28, 2007

After party

Naravno od 4 do 6 i po je bio after party u sobi, te naravno smo novim neupucenim ljudima otkrili cari igre Never have I ever- tako smo saznali tko je bio sa vise partnera, tko je djevica, tko se s kozom(no comment) tko ima lezbijskih sklonosti itd. Ja sam pobjedila u igri, Julia me je slijedila, ali bilo je zanimljivo saznavati prljave detalje o ljudima u 6 ujutro...Ono sta je bilo najbolje je kada Domagoj Baric (the godfather) koji ulazi oko pola sedam u sobu i kaze: "Sta je ? Jos pijete? U moje vrijeme se do 1 pilo, pa se do 6 jebalo, a vec je pola sedam, a vi jos pijete. Naravno da je ovaj turnir ispao kao tipican slovenski turnir(do 2004- tada je i tamo pocela akcija) sa all drink and no action. Osim naravno Splicana, oni su se mozda solirali , ali neki nisu ostali suhi...(sve ja saznam dragi moji).

No comments: