Saturday, March 10, 2007

Danas -sastanak






Danas je doslo cak 15 ljudi na debatu, nazalost BC je obavjestio Tvrtka da danas ima seminare pa da su sve prostorije zauzete,on je naravno videci tu obavijest se ne pojavio na debati i javio Borni koji se nikada ne pojavljuje na debati da ne dodje, a nas 15 ostalih je izvisilo. Naravno od danas Tvrtko ne dobiva vise obavijesti od BC-a ;) A jedva cekam kada se Borna nece na vrijeme prijaviti za kvalifikacije, iako je dobio obavijest vec 30 puta,ha,ha,ha. Uglavnom otisli smo u Pintu gdje su Kuhta i Tea prohodali, druga Tea i Ariel su pokusali , ali Ariel je odlucio da mu je jogurt vazniji.Nakon sto su svi otisli, konobar se preracunao i ostavio nam je 84 kn, koju smo mi ,kao svaki stari debatant i alkoholicar koji zna da treba ostati zadnji, zapili u Belot klubu Velebit-Mislim provjerite dozu rakije. Dobis dec za 8 kn. Decki i neke cure su ostali jos igrati Belu nakraju ,a ja sam odgegala doma uz zvukove mog CD-a-koji u Belotu vec stoji mjesec dana ;).

p.s.Trach. Tomislav voli Mateu , a ona voli Frana ;) Receno mi je da kazem :)

6 comments:

Anonymous said...

otimate nam članice?!?!

Ivan said...

ok, kaj se tiče ovih tracheva - specificiraj malo!
Kod nas ima negdje oko tri Ivane i Mateje i dvije Tee (osim ako nas cure odlučiše napustiti...)

ifdebate said...

ne otimam clanice, samo sam ih pozvala u vizite, specifikacije putem facebook-a lord blackadder ;)

Anonymous said...

teske rijeci padaju

Anonymous said...

bezočne laži

ifdebate said...

hey! don't shoot the messenger ;)