Monday, December 10, 2007

Seminar Osijek

Mjesto radnje: Barićev auto, Pravni fakultet Osijek,Gradska kavana, Tvrđa, zalogajnica TOP, Hotel Central, Kebabđinica kraj Tvrđe, Barićev auto

Likovi: Barić, Bezjak, Glog i žena

Radnja:Nakon ranojutarnje konfiskacije Balaševićevih Cd-a, te uz taktove Mi smo garda Hrvatska i ostalih borbenih(ne salim se, ali ne stvarno, to nije laz) oko 7 ujutro(op.a. u 6 se kretalo iz Zagreba, mda) krenusmo iz Zagreba, uz uspotnu piš/čik pauzu na putu te promjenu glazbe na Škoru i Nelly Furtado (ono ne) stigosmo u Osijek. Moje srce je razgalila cinjenica da je zidovska opcina i pravni fakultet djele zgradu i odmah mi se srce razgalilo i osjecala sam se ko' doma u svom klubu ;) Znala sam da nista nece poci krivo. Osim mozda da mi Baric nece dozvoliti Balasevica u autu, ali tome se iskreno nisam cudila. Seminar prvi dan je prosao ok, mislim regularno dosadno jer smo trebali objasniti materiju i imali smo malo vjezba. Ali ljudi je bilo, i ostali su i bili su zaintersirani i ono sta je najbitnije bili su dobri, dapace bolji od bilo koga iz Zagreba koga sam ja vidjela (a sve sam vas vidjela). Barem znamo ko' ce slijedece godine biti drzavni prvak(ne Elsa, ne vi, Osijek, aha;). Dodje mi da se preselim tamo, em su zainteresirani, em dolaze , em imaju talenta. To se zove clanstvo, a ne neki koji inercijom misle ostati dobri. (Nomina sunt odiosa).
Izlazak. Savrsen, super glazba(Balasevic, Cola, Riblja Corba, Urban) + Tuborg party sa nagradnom igrom strugalicom u kojoj sam ja pokupila SVE nagrade (pivo, kartu za Jinx-e, cd Jinx-a) , te gurmanska u Top-u(evo Dino ne treba ici do Beograda da bi se dobila gurmanska;), Baric koji se razbacuje na Colica + Bezjak koji zna rijeci Riblje Corbe, Glog koji dolazi sebi zbog kulturnog soka koji mu priredjuju Baric i Bezjak- to ja zovem a night out ;)
Drugi dan smo dosli i ljudi su bili tamo, i bilo je savrseno, dovrsili smo ostatke, podjelil kartu za Jinx-e, debatirali dvije debate i dogovorili se za kako dalje. Jedva cekam Osijecane na turnirima;)

Sta smo naucili?
1.Bezjak je naucio novu rijec Navlakuša(te sta tocno ide uz taj pojam) i jako mu se svidja
2."Jebanje" je dobilo nove poklonike
3. Saznali smo da muskarci ne zele da majka njihove djece bude zena koju su jebali.
4. Baric zeli da mu netko sprzi CD ove nove , moderne glazbe(ovim putem pisem apel svima koji su spremni se zrtvovati i sprziti Baricu Rhiannu, Moloko, Justina, ono pliz)
5.Dodjite u Osijek! Savrsen je ;)

B.

4 comments:

Ivan said...

jel nekim slučajem među tim nebrušenim dijamantima od debatanata bila i koja cura imenom Anja? i jel prezentacija uključivala samo pravni fax?

ifdebate said...

Ne znam, Da.
Nadam se da sam bila od pomoci ;)

Ivan said...

vrlo

ifdebate said...

drago mi je da sam bila od pomoci ;)