Tuesday, December 25, 2007

Blace's adventures


Ja i ana smo dosli gore u utorak, gdje je ona bila i sta je radila, ne znan, vidija san je u petak na minut i u subotu na dva. Valjda je imala zabavnijeg posla :)

Od 6 noci tamo, 3 san lega u 6 ujutro, jednu u 4, jednu u 2, a jednu nisan spava, pa mozete mislit kakva je zabava bila svaku noc. Volim Srbe i gotovo! A za moju se travaricu govori da i mrtve dize iz groba :)) Pozdrav domacinima Filipu i kasnije Coli!

Turnir je bija organiziran u zadnji cas, mada je cak i takav navrat nanos nista losiji od nasih (osim sta nema hrane i pica) i znatno opusteniji - Srbi znaju da ce sve kasnit pa je sve "op-steno" :)))

Debatira san sa srpkinjom Dunjom Zivanovic, koja se pokazala izvrsnom debatanticom i prijateljicom, hvala Dunja! Zvali smo se "Bratsvo radi Jedinstva". Turnir je bija za potpune pocetnike, i mi smo nakon 4 runde bili treci na tabu, od 29 timova, Dunja 5. govornik turnira, ja ili tako nesto. Zajebali smo prvu rundu u petak, al smo drugi dan
u subotu uzeli 8 od 9 i dosli na trece misto.

Narocito je bila jaka runda "ODB izbacio turbo-folk sa nacionalne frekvencije" gdje su Tea i Matej bili prva vlada, a ja i dunja druga. Kad ja pocnem na whipu pljuvat narodnjake, radim to za 81 bod, moj najbolje ocijenjeni govor dosad u zivotu!

Ispali smo vec u cetvrtfinalu u nedjelju ujutro. Mozda je tome kumovala kafana noc prije (Miljane, legendo!), mozda suci, mozda san zbilja bija los, al jos nisan skuzija zasto, niti nakon presude. Nevermind, kad treci tim na tabu ispadne u polufinalu, znate da nesto
ne ide kako bi trebalo. Najgore je iza toga slusat finale i lomit prste i cupat kosu kad vidite kako zvuce timovi koji su prosli umjesto vas. Desilo mi se i u Rijeci, doduse. Od 15 sudaca 5 je odustalo I otislo usred finala. Turnir su osvojili Marko Cirovic i Milan
Krstanovic, i iskreno cu reci da su oni tim koji bi dominira i na bilo kojem turniru na hrvatskom. Jedino cu za njih reci da su bili sigurno bolji od nas tamo.

I za kraj da spomenen Teu Damjanovic i Mateja Misica, koji su bili deveti na tabu, ali su u istor rundi u cetvrtfinalu gdje smo mi ispali, prosli dalje, i ispali u polufinalu. Motion u polufinalu je bija "ODVD je srpski film mrtav", i dobili su prvu vladu. Kako nitko
od njih ne zna nijedan srpski film, interpretirali su tezu kao ODVD je srpski film mrtav u hrvatskoj, sta je pomalo unistilo debatu. Nije lose, bravo svejedno!

Napravija san announcement i pozva citavu ekipu u hrvatsku, pa cemo vidit kad nam u martu dodje srpska horda!

Sve u svemu, najsrdacniji pozdrav Beogradjanima!!!

Dva humora-tumora:

eutanaziji: "Pa mi ovdje govorimo o ljudima koji su vec mrtvi!"

senilnosti: "Ti ljudi ne znaju sta su doruckovali jutros. Uostalom, ni ja ne znam sta sam doruckovao jutros."

A da san sve zapisa, ima bi bar 2-3 biljeznice, genijalno je bit na srpskom turniru na srpskom!

No comments: