Thursday, November 29, 2007

Par nota



1) Pojavilo se 7 ljudi na sastanku. Ovo je nedopustivo. Izvolite dolazit redovno ili necete moci sudjelovat na turnirima. Ne zajebavam se, dosta mi je odrzavanja pola debate. Ako ne namjeravate raditi i napredovati nema smisla da se ovime bavite.

2) Turnir u Rijeci je 14. i 15.12. Tko je zainteresiran mora se prijaviti Rijecanima i platiti kotizaciju na vrijeme. Kotizacija iznosi 15€ iliti 110kn. Placa se meni. Elsa navodno salje 6 timova, red bi bio da ovog puta mi posaljemo barem 4 i da osvojimo turnir. Ipak se uvijek hvalimo da smo najbolji klub. Trebalo bi to i dokazati.

3) Kuhta je poceo dolazit na sastanke. Najebali smo.

2 comments:

Fran said...

#1 - ELSA je za sad prijavila samo 5 ekipa

#2 - to sto se vi hvalite ... ;)

pozdrav, vidimo se u Rijeci

ifdebate said...

ali n-1 se aplicira ha,ha, ELSA salje i 4 suca onda ;)

p.s. Vilko ja tebe volim ;) To si moj covjek, ti si moj par ;)