Monday, July 16, 2007

Ljubljana Open

Za pocetak bilo je super! Zahvaljujem organizatorima ne strpljenju , doceku i hrani ;) Isto tako na jebenim, ponavljam jebenim motionima ;) I zahvalila bi Le Monde diplomatique-u na evidence koji mi je super dosao. I Jules na finalu.Bez tebe ne bi bilo isto ;)

A sada mocije ;) Nadam se da ce vam se svidjeti I vec vidim Juliu koja mi psuje jer ih je htijela upotrijebiti…

Runda no.1

THBT the office of the High representative in Bosnia and Herzegovina should be abolished

-bili smo 2 vlada, meni su zazubice bile od ove mocije- nakraju smo bile 3 zato sto sam ja u extension-u imala previse materijala I evidence-a pa me suci nisu uspijeli uloviti, moram reci da jaaaaako dugo nisam cula da imam preeeevise evidence, ali s druge strane nakon 4 godine debatiranja o Bosni i o velikom clanku o Brckom u predzadnjem broju Economista covjek nesto nauci

p.s.Sjetila sam se Vilka i znam kako bi on bio sretan da je mogao debatirati yet another Bosnia debate

Runda no.2

THBT Palastine has no future as a state

-bili smo 1 opozicija, naravno komentar sutkinje je bio imali ste previse evidence –a sta mi je za vas dvije zacudjujuce, ovom prilikom bi se zahavalila Kuhti na 2 i po satnom predavanju o Izraelu , Economistu iz veljace 2006 o velikom clanku o ulozi Sharona , te Daininom I Borninom extension-u iz debate THBT death of Sharon will be the death of peace process in the Middle East (da pokrala sam vas ;) i Vilkovom I Kuhtinom proposal-u iz te iste debate(da kombinirali smo oboje)

p.s.Kuhtica sjetih se tebe i kako bi se tebi okice zasjale da si cuo ovu mociju

Runda no.3

THBT Kosovo must be resolved bilaterally

-2 opozicija, velika hvala Le Monde diplomatique-u srpanj 2007 izdanje, novoj knjizi Milana Kundere:Zavjesa- koju sam procitala jer je imala dobre kritike u Le Monde-u i Economistu , te knjizi Ustavno pravo, Smerdel-Sokol 1997 izdavac Skolska knjiga (ista knjiga koristena i u Bosna debati)

Runda no.4

THBT women should have their own Pamplona cow run

-1 vlada- imali smo hung case, ali 1 opzicija sa svojim McCase-om nije skuzila da nas problem nema veze sa argumentima ;) Bog ih blagoslovio ;)

Finale

THW re-legalize war as a foreign tool of policy

-1 opozicija, hvala Le Monde-u sta je imao clanak od 3 stranice ismijavajuci Human rights council , mojoj mega skripti iz Medjunarodnog i nezaboravnom UN charter-u koji evo javno priznajem sam naucila napamet u 4 srednje kada sam upala u nacionalnu debatnu ekipu

Pouka: Za Europsko nosite- Skriptu iz Ustavnog i Medjunarodnog te zadanja dva broja Le Monde-a i Economista i da,da postoji hrvatsko izadnje Le Monde-a

No comments: