Monday, April 9, 2007

IN FLAGRANTI - The Soap


Nego... Jeste li se ikada zapitali "Eh, da je IF kojim slučajem sapunica, tko bi(h) ja/on/ona bio/bila?"

Mi jesmo. I to još davnog 28. ožujka godine gospodnje 2006. U restoranu neidentificirane azijske države. U Berlinu.

Vi ste zaboravili. Ali ja nisam. (Čitaj: neki sam dan našla zgužvani poluraspadnuti papir u podstavi torbe i raspala se. Od smijeha.)

Slijedi neizmijenjeni citat skice sage o obitelji Flagranti.

Filip – glava obitelji. Aristokrat nepoznatog podrijetla. Star, čangrizav, nikad se ne smije.

Daina – supruga. Nasljednica uzbekistanskog prijestolja, s 18 se udala, razbaštinjena. Histerična, pije šeri i nikad ne spava.

Dino – rabin. Teška pijandura. Svaki dan ima novi plan kako se obogatiti.

Dado – šerif. Korumpiran ko krumpir salata. Obiteljski diler.

Matija – gradonačelnik. Rođen kao žena. Budući da mu je muškost izbor, šovinistička je svinja.

Tvrtko – sin obitelji. Ubio mlađeg brata. O tome nitko ne priča.

Borna – mlađi sin. Brat blizanac poginulog brata. Mrzi brata ubojicu.

Branka – kći. Patološka lažljivica.

Karlo – posvojeno dijete poginule služavke. Zapravo rabinov sin. Daina ga ne doživljava.

Jules – baka. Pravi se gluha, svi pred njom sve kažu. Zna sve i stalno priča o seksu.


Potpunija verzija: http://www.facebook.com
mrh heh heh. >:)

voli vas

Jules

4 comments:

Fran said...

a di je izvjestaj iz praga???

ifdebate said...

dosli smo prije pola sata, daj se strpi

Fran said...

pa izvrstan nacin za provesti prvih pola sata u zg :)

ifdebate said...

isla sam gledati mail- komentari mi dolaze na njega;)